fa-IR   English (United States)
اخبار
کد مطلب : 105  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 76602   |   تاریخ درج: شنبه, بهمن 22, 1390   |   ساعت: 12:00 ق.ظ   |   منبع / نویسنده مطلب: روابط عمومی شرکت فناوریهای پیشرفته حامد

 

کسب عنوان ایده و نوآوری برتر از پنجمین جشنواره ملی آموزش و پژوهش در حوزه مدیریت شهری و روستایی کشور

پنجمین جشنواره ملی آموزش و پژوهش که توسط معاونت عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای  در بهمن ماه سال 90 و در محل سالن همایشهای وزارت کشور برگزار گردیده بود ، با معرفی برترینهای این حوزه به کار خود پایان داد.


پنجمین جشنواره ملی آموزش و پژوهش که توسط معاونت عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای  در بهمن ماه سال 90 و در محل سالن همایشهای وزارت کشور برگزار گردیده بود ، با معرفی برترینهای این حوزه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوریهای پیشرفته حامد ، در بین شرکتهای تولیدی داخلی ، شرکت فناوریهای پیشرفته حامد با ارائه محصول جدید خود با عنوان ماشین آلات چند منظوره و تمام اتوماتیک رنگ آمیزی و خطکشی هوشمند ، عنوان ایده و نوآوری برتر کشور در حوزه مدیریت شهری را کسب کرده  و نماینده شرکت ، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از دست معاون محترم عمرانی وزارت کشور و ریاست سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور دریافت نمود.

این موفقیت بزرگ را به تمامی همکاران پرتلاش و مشتریان عزیز شرکت ، تبریک عرض مینماییم.

Share نسخه مخصوص چاپ
آموزش اپراتوری


بزرگترین رسالت هر تولید کننده ماشین آلات پس از تولید دستگاه ، آموزش صحیح استفاده از آن می باشد و آموزش می تواند نقش بسزایی در استفاده مطلوب از دستگاه و افزایش میزان بهره وری از آن را داشته باشد زیرا اگر بهترین تولید و با کیفیت ترین محصول را داشته باشیم ، در صورت نداشتن دانش کافی و مورد نیاز نمیتوان از آن محصول استفاده صحیح کرد و عملکرد مورد نظر و دوام طولانی را انتظار داشت.

به همین منظور شرکت فناوریهای پیشرفته حامد با راه اندازی واحد ویژه آموزش که زیر مجموعه واحد فنی و مهندسی شرکت میباشد سعی نموده است که بهترین و جامعترین آموزشهای مورد نیازجهت استفاده صحیح و تعمیرات فنی و نگهداری از محصولات تولیدی خود را به خریداران محترم به صورت کاملا رایگان ارائه نماید که این آموزشها  باعث صرفه جویی قابل توجه در هزینه های استفاده و نگهداری و حصول حداکثر ایمنی و بهره وری و نیز افزایش قابل توجه عمر محصولات شده و خریدار را قادر میسازد که به طور کامل و صحیح از تمامی قابلیتهای محصول بهره برداری نماید.

نحوه آموزش
روال کار آموزش در این شرکت بدین صورت است که پس ازآماده شدن محصول جهت تحویل به خریداران محترم ، بر اساس نوبت تحویل ، زمان آموزش مشخص شده و از طریق امور فروش مرکزی و یا نمایندگیهای مجاز شرکت ، نامه ای مبنی بر زمان و محل آموزش به خریداران ارسال میگردد. افراد در زمان تایین شده با همراه داشتن مدارک و معرفی نامه از سازمان مربوطه به مرکز آموزش شرکت مراجعه مینمایند و پس از تکمیل فرمهای مربوطه و تحویل مدارک ، آموزشهای لازم را فرا میگیرند.

مدت و مفاد دوره آموزش
مدت زمان آموزش بسته به نوع محصول و توانایی فنی افراد از یک روز تا چند روز متغیر است که در برخی از محصولات آموزش تا سه روز نیز ادامه می یابد. این آموزشها بسته به نوع محصول شامل دوره تئوری و عملی میباشد که بخش تئوری مشتمل بر:

  •  آشنایی با دستگاه و شناخت قسمتهای مختلف آن
  •  آشنایی با نحوه عملکرد سامانه های مکانیکی ، برقی ، الکترونیکی ، هیدرولیکی ، پنوماتیکی و اپتیکی
  •  سرویس و نگهداری
  •  قطعات مصرفی و تعویضی و نحوه تعویض آنها
  •  نحوه تعمیرات و رفع موانع عملکری در حین کار
  •  نکات ایمنی الزامی قبل ، حین و بعد از استفاده از دستگاه

و پاسخگویی به سوالات افراد بوده و پس از اتمام آموزش تئوری ، آموزشهای عملی توسط تکنسینهای مجرب و کارآزموده فنی شرکت در محیط خاص و شبیه سازی شده ای که مخصوص این آموزش ایجاد گردیده است ، به افراد ارائه میگردد.

اعطای مدرک صلاحیت استفاده از محصولات
پس از طی دوره های تئوری و عملی ، از شرکت کنندگان در دوره آموزشی ، آزمونی به عمل می آید تا میزان تسلط آنها مشخص گردد. به طور کلی آموزشهای تئوری و عملی تا زمانی ادامه می یابند که از تسلط کامل افراد بر سیستم محصول و نیز بهره برداری صحیح از آن اطمینان حاصل گردد.

در صورت کسب حد نصاب قبولی در آزمون نهایی ، کارت و مدرک صلاحیت استفاده از محصول برای اشخاص آموزش دیده صادر شده و تقدیم میگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوریهای پیشرفته حامدمیباشد.
Setak Total Web Solutions
generated by: PGP™ | Hosted by: i-Host™
عضویت در خبرنامه
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات
ورود به سایت


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟