fa-IR   English (United States)
مزایای ایرلس در رنگ آمیزی سطوح
مزایای ایرلس در رنگ آمیزی سطوح
اخبار
کد مطلب : 105  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 76599   |   تاریخ درج: شنبه, بهمن 22, 1390   |   ساعت: 12:00 ق.ظ   |   منبع / نویسنده مطلب: روابط عمومی شرکت فناوریهای پیشرفته حامد

 

کسب عنوان ایده و نوآوری برتر از پنجمین جشنواره ملی آموزش و پژوهش در حوزه مدیریت شهری و روستایی کشور

پنجمین جشنواره ملی آموزش و پژوهش که توسط معاونت عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای  در بهمن ماه سال 90 و در محل سالن همایشهای وزارت کشور برگزار گردیده بود ، با معرفی برترینهای این حوزه به کار خود پایان داد.


پنجمین جشنواره ملی آموزش و پژوهش که توسط معاونت عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای  در بهمن ماه سال 90 و در محل سالن همایشهای وزارت کشور برگزار گردیده بود ، با معرفی برترینهای این حوزه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوریهای پیشرفته حامد ، در بین شرکتهای تولیدی داخلی ، شرکت فناوریهای پیشرفته حامد با ارائه محصول جدید خود با عنوان ماشین آلات چند منظوره و تمام اتوماتیک رنگ آمیزی و خطکشی هوشمند ، عنوان ایده و نوآوری برتر کشور در حوزه مدیریت شهری را کسب کرده  و نماینده شرکت ، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از دست معاون محترم عمرانی وزارت کشور و ریاست سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور دریافت نمود.

این موفقیت بزرگ را به تمامی همکاران پرتلاش و مشتریان عزیز شرکت ، تبریک عرض مینماییم.

Share نسخه مخصوص چاپ
مزایای ایرلس در رنگ آمیزی سطوح و جداول

مزایای ایرلس در رنگ آمیزی دستی سطوح و جداول:

جداول شهری ، پایه ها و اجزای فلزی پلها ، نرده های فلزی ، میز و صندلی های پارکها ، بلوکهای بتنی ، گارد ریلها و ... قسمتهایی از محیط شهری و جاده ای هستند که رنگ سطح آنها بر اثر عوامل محیطی همچون پرتو های آفتاب ، باران ، برف ، گرما ، رطوبت که به دلیل ترکیب با آلودگی موجود در هوا  تاثیر آنها چند برابر میگردد به سرعت از بین رفته و متلاشی میگردند. انجام دوباره عملیات رنگ آمیزی و اعمال پوشش رنگی و یا محافظتی با روشهای سنتی مانند پیستوله بادی و یا قلم مو کاری زمانبر و مشکل میباشد که با گسترس فضاهای شهری ، عملیات رنگ آمیزی و پوشش دهی را جزو یکی از وقتگیرترین ، پر مخاطره ترین و پر هزینه ترین عملیات خدمات شهری و عمرانی قرار داده است. از دیگر مشکلات پوشش دهی با روشهای سنتی میتوان به عدم یکنواختی پوشش ، عدم پوشش دهی مناسب کنجها و لبه ها و نیز پرت بالای رنگ در این روشها اشاره نمود.

در ماشین آلات چند منظوره رنگ آمیزی و خط کشی هوشمند تولیدی شرکت فناوریهای پیشرفته حامد ، بدلیل استفاده از سیستم نوین پاششی هیبریدی رنگ ، علاوه بر افزایش فوق العاده سرعت و کیفیت رنگ آمیزی ، پرت رنگ به حد چشمگیری کاهش یافته و نیز بدلیل فشار بسیار بالای پاشش رنگ ، عمر و ماندگاری رنگ تا چندین برابر معمول افزایش یافته و در اثر پاشش ضزبه ای ، رنگ در تمامی خلل و فرج سطح  ننفوذ می یابد. همچنین به دلیل ساختار خاص سیستم پمپاژ و پاشش رنگ ، قابلیت پاشش رنگهای بسیار غلیظ برای سیستم های تولیدی فراهم میگردد. بدلیل عدم استفاده از هوای فشرده در پاشش رنگ ، گرد رنگ بسیار کمی در حین پاشش رنگ تولید میگردد که علاوه بر حفظ ایمنی و سلامتی کاربر حتی در محیط های بسته ، محیط زیست را نیز آلوده نمی نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوریهای پیشرفته حامدمیباشد.
Setak Total Web Solutions
generated by: PGP™ | Hosted by: i-Host™
عضویت در خبرنامه
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات
ورود به سایت


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟